Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@02:33:12 GMT

سیستان و بلوچستان| چند محموله قاچاق کالا در چابهار کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۷۲۷/سیستان_و_بلوچستان_چند_محموله_قاچاق_کالا_در_چابهار_کشف_شد

سیستان و بلوچستان| چند محموله قاچاق کالا در چابهار کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف چند محموله قاچاق کالا به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، حیدر‌علی کیخای‌مقدم اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و برقراری امنیت و ثبات بازار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان، برخورد با قاچاق کالا را  به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی چابهار بیان کرد: ماموران پس از دریافت اخباری مبنی بر جاسازی و حمل کالای قاچاق خارج از شبکه توزیع از چابهار به مقصد استان‌های دیگر توسط چند دستگاه خودرو با اقدامات تخصصی و پلیسی خودروها را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

کیخا تصریح کرد:ماموران پس از حصول اطمینان از وجود کالای قاچاق  در این خودروها  آنان را توقیف و برای بررسی به مقرانتظامی هدایت کردند که در بازرسی  کارشناسانه و دقیق از این خودروها‌، انواع کالاهای قاچاق شامل سوخت و لوازم خانگی کشف شد که برآورد اولیه ارزش این کالاها  یک میلیارد و 600 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ ز

R7843/P41362/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۷۲۷/سیستان_و_بلوچستان_چند_محموله_قاچاق_کالا_در_چابهار_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: