Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@12:02:48 GMT

ابوشریف: کسانی که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند خارج از امت اسلامی‌اند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۸۱۱/ابوشریف_کسانی_که_به_دنبال_عادی_سازی_روابط_با_رژیم_صهیونیستی_هستند_خارج_از_امت_اسلامی_اند

ابوشریف: کسانی که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند خارج از امت اسلامی‌اند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: کسانی که به هر شکلی به رژیم صهیونیستی کمک می کنند در مقابل خط اسلامی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، ناصر ابوشریف در نشست بین‌المللی هم‌اندیشی اتحادیه‌های نویسندگان و ناشران حامی مقاومت فلسطین بیان کرد:مسئله فلسطین مسئله اساسی امت اسلامی است واما متاسفانه امروز نه تنها در راس اولویت نظام‌های عربی و اسلامی نیست بلکه برخی از آن‌ها به دنبال حذف مسئله فلسطین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان سعودی با دستور آمریکا و کمک رژیم صهیونیستی به دنبال حذف مسئله فلسطین است.

ابوشریف تصریح کرد: همان طور که مقام‌ معطم رهبری فرمودند خط مقاومت فلسطین خط اسلام است. طرح رزیم صهیونیستی سیطره سلطه‌طلبی و فساد است و کسانی که می‌خواهند در برابر آن بایستند باید مقاومت را در پیش بگیرند که باید بندگان خوب خداوند باشند و در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

وی در ادامه بیان کرد: صهیونیسم دارای پول و قدرت زیادی است و از لحاظ نیروی انسانی ممتاز هستند. با اینکه در آمریکا کم تر از ۴ درصد صهیونیست‌ها جمعیت دارند اما بیش از ۱۴ درصد مقام‌های مهم را در آمریکا دارند. قدرت آن ها در زمینه بسیج مردم برای اجرای طرح‌شان زیاد است. طرحی که می‌خواهد در برابر رژیم صهیونیستی بایستد باید بسیار قوی باشد.

وی خاطر نشان کرد: همان طور که مستحصر هستید خداوند در قرآن برای پیروی خط مقاومت بر خط صهیونیست وعده داده است. بنابر این کسانی که دست در دست این رژیم‌ گذاشتند و به دنبال عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی هستند خارج از امت اسلام هستند . کسانی که دست در دست مقاومت می گذارند مانند جمهوری اسلامی ایران راه درست را در حال طی کردن هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: کسانی که به هر شکلی به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند در مقابل خط اسلامی قرار گرفتند. فرهیختگان باید نظام هایی را که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند رسوا کنند کسانی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی می‌کنند همراه با ظالم در مقابل مظلوم ایستاده‌اند.
ابو شریف ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی امروز آشکار است چرا که بر اساس جنایات اسلامی این رژیم برپا شده است و حامیان آنان به جنایتکار در برابر بشریت کمک می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت تکریم ادبا و اندیشمندان بیان کرد: امروز ما شاهد هستیم که جایزه نوبل به افراد محترم و متشخص اهدا نمی‌شود. در دهه ۸۰ میلادی سه نفر جایزه نوبل را دریافت کردند که یکی ازآن ها انور سادات رئیس جمهور مصر بود. ایشان رئیس چند باند صهیونیستی بودند. آقای کارتر هم نماینده دولت استکباری در دنیا است. همه می‌دانند آمریکا همیشه به نفع ظالم کار کرده است. جایزه نوبل بر اساس این ارزش‌های پوچ استوار است. ما باید ارزش‌های جوایز علمی را بالا ببریم. افرادی که در مسیر نوآوری حرکت می کنند و فرهیخته هستند باید روز به روز بالا برده شوند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۸۱۱/ابوشریف_کسانی_که_به_دنبال_عادی_سازی_روابط_با_رژیم_صهیونیستی_هستند_خارج_از_امت_اسلامی_اند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: