Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:04:01 GMT

انتصاب نخستین بانوی مدیر در اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۸۵۰/انتصاب_نخستین_بانوی_مدیر_در_اداره_کل_ثبت_اسناد_و_املاک_مازندران

انتصاب نخستین بانوی مدیر در اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، طی حکمی از سوی ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نجمه مهربانی به سمت رئیس اداره امور اداری و پشتیبانی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران منصوب شد.


در حکم انتصاب وی که از سوی دکتر تویسرکانی ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شده است، سرلوحه قراردادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای اهداف و برنامه‌های راهبردی سازمان و همگام با خط مشی‌ها و تدابیر متخذه و با استفاده از منابع و امکانات موجود و اهتمام در برنامه ریزی در کلیه فعالیتها، سازماندهی نیروی انسانی و بهره گیری از فناوری‌های نوین، فراهم نمودن زمینه لازم برای ارائه خدمات مطلوب توأم با سرعت و دقت به مراجعین زیر نظر مسئولین مربوطه، همچنین رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه و اهتمام ویژه در سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع مورد تأکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجمه مهربانی با ۲۸ سال سابقه، پیش از این به عنوان کارشناس مسئول امور اداری مشغول به کار بوده است و نخستین بانویی است که درمجموعه اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران به ریاست یک اداره منصوب شده است.


انتهای پیام/آ


انتصاب در اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۸۵۰/انتصاب_نخستین_بانوی_مدیر_در_اداره_کل_ثبت_اسناد_و_املاک_مازندران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: