Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@17:27:59 GMT

معاون ترامپ: تعقیب مسلمانان روهینگیا غیرقابل توجیه است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۸۶۷/معاون_ترامپ_تعقیب_مسلمانان_روهینگیا_غیرقابل_توجیه_است

معاون رییس جمهور آمریکا گفت: تعقیب و کشتار مسلمانان روهینگیا غیرقابل قبول و توجیه است. آفتاب‌‌نیوز : به نقل از رویترز، مایک پنس که به سنگاپور سفر کرده با آنگ سان سوچی رهبر ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد. پنس در این دیدار نگرانی آمریکا از تعقیب اقلیت مسلمان میانمار را به رهبر این کشور اعلام کرد. سنگاپور محل برگزاری اجلاس اقتصادی سران آسه‌آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون ترامپ در این دیدار گفت: آمریکا نگران وضعیت پیش آمده برای ۷۰۰ هزار مسلمان روهینگیایی است و این اقدامات را غیرقابل توجیه می‌داند؛ ایالات متحده خواستار مطبوعات و خبرنگاری آزاد در میانمار است. آنگ سان سوچی در کنفرانس خبری پس از دیدار با پنس گفت: افراد در مورد مسائل مختلف نظرات متفاوت دارند. این اظهارنظر نشاندهنده اصرار حکام میانمار برای ادامه سیاست‌های خود علیه اقلیت روهینگیایی ارزیابی می‌شود.شفقنا  کد خبر: ۵۵۶۶۲۹ تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۸۶۷/معاون_ترامپ_تعقیب_مسلمانان_روهینگیا_غیرقابل_توجیه_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: