Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@23:37:22 GMT

تریبون آزاد با موضوع تسخیر لانه جاسوسی در پیام‌نور کرج با استقبال دانشجویان مواجه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۸۹۲/تریبون_آزاد_با_موضوع_تسخیر_لانه_جاسوسی_در_پیام_نور_کرج_با_استقبال_دانشجویان_مواجه_شد

تریبون آزاد با موضوع تسخیر لانه جاسوسی در پیام‌نور کرج با استقبال دانشجویان مواجه شد

دبیر مجمع دبیران هیات‌های علمی پیام‌نور کرج گفت: با توجه به تبلیغات گسترده دشمن نسبت به روز ۱۳ آبان، تریبون آزاد با موضوع تسخیر لانه جاسوسی در پیام‌نور کرج برگزار شد.

میلاد مفاخری، دبیر مجمع دبیران هیات‌های علمی و عضو هیات موسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با توجه به تبلیغات گسترده دشمن نسبت به روز ۱۳ آبان و از طرفی اهمیت این روز در تاریخ سیاسی کشور قرار بر برگزاری تریبون آزادی با موضوع تسخیر لانه جاسوسی چرا و مبارزه با استکباری جهانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مفاخری با بیان اینکه بیش از ۳۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه جهت شرکت در برنامه تریبون آزاد ثبت نام کردند، افزود: این برنامه روز گذشته در دانشگاه پیام نور کرج و با همت کانون جهان آرا برگزارشد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۸۹۲/تریبون_آزاد_با_موضوع_تسخیر_لانه_جاسوسی_در_پیام_نور_کرج_با_استقبال_دانشجویان_مواجه_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: