Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@14:29:12 GMT

عمر الخریبین: با هیچ کسی مشکلی ندارم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۸۹۴/عمر_الخریبین_با_هیچ_کسی_مشکلی_ندارم

عمر الخریبین: با هیچ کسی مشکلی ندارم

پس از شایعاتی مبنی بر اختلاف ستاره الهلالی ها با یکی از بازیکنان جوان این تیم شنیده می شد عمر الخریبین با گذاشتن ویدئویی در صفحه اجتماعی خود با هیچ کدام از بازیکنان تیم مشکلی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دقایق پایانی دیدار حساس تیم های الهلال و الاهلی عربستان موقعیتی فوق العاده نصیب محمد کنو شد؛ این بازیکن می توانست بازیکن دیگری را صاحب توپ کند و یا به راحتی توپ را تبدیل به گل کند اما هیچکدام از این اتفاق ها نیفتاد تا بازیکن جوان الهلالی ها پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، نتواند جلوی اشک های خود را بگیرد و به نوعی از خود بیخود شود که در این میان تعدادی از بازیکنان باتجربه الهلال به سراغ وی آمدند و او را دلداری دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این اتفاق گفته می شود آندرانیک تیموریان پس از دست رفتن ضربه محمد کنو، به او تاخته است و تا پایان بازی اعتراض شدیدی به وی کرد. همین واکنش آندرانیک تیموریان ستاره الهلالی ها باعث شد تا در رسانه ها حرف و حدیث ها بر اختلاف خریبین با تعدادی از بازیکنان الهلال شایعه شود و همین موضوع جدیدترین حاشیه حول این باشگاه را به وجود آورد.

پس از این اتفاق و در حالی که الهلالی ها در بازی آخر خود برای تثبیت قهرمانی نیاز به پیروزی دارند، در صفحه اجتماعی خود ویدئویی گذاشت که در آن از ارتباط خوب وی با بازیکنان تیم خصوصا کنو حکایت دارد. او می گوید:

من با هیچکدام از بازیکنان تیم مشکلی ندارم و اتفاقا به دنبال این هستیم تا بتوانیم با برتری در آخرین بازی لیگ برابر الفتح به قهرمانی این فصل برسیم. تمام صحبت هایی که در این رابطه شنیده می شود شایعه است و واقعیت ندارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۸۹۴/عمر_الخریبین_با_هیچ_کسی_مشکلی_ندارم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: