Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:37:47 GMT

جشنواره طرح استعدادیابی تنیس روی میز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۸۹۵/جشنواره_طرح_استعدادیابی_تنیس_روی_میز_برگزار_شد

جشنواره طرح استعدادیابی تنیس روی میز برگزار شد

رییس هیات تنیس روی میز چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره طرح استعدادیابی تنیس روی میز با حضور علاقمندان و مربیان این رشته در محل خانه تنیس روی میز در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بام ایران خبر ، علی نادری رئیس هیات تنیس روی میز چهار محال و بختیاری گفت: جشنواره طرح استعدادیابی تنیس روی میز با حضور علاقمندان و مربیان این رشته در محل خانه تنیس روی میز در شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نادری با اشاره به حضور نونهالان در این جشنواره استعدادیابی گفت: طرح استعدادیابی تنیس روی میز در شهرستان شهرکرد با حضور100 نفرورزشکار دختر و پسر در سنین 6 تا8 ساله برگزار شد.

وی افزود : این طرح براساس آخرین روشهای علمی استعداد یابی، شناسایی، هدایت وپرورش ورزشکاران انجام و کلیه اطلاعات بررسی ودر هیات استان ثبت و پیگیری علمی برای تربیت افراد مستعد و حضور در تیمهای استان صورت گرفت.

وی با اشاره با توجه به افزایش صد درصدی جذب ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس روی میز و وجود مربیان و استعداد های ناب در استان، ارتقاء رتبه و پرورش ورزشکاران نخبه استان را در اولویت های برنامه هیات برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۸۹۵/جشنواره_طرح_استعدادیابی_تنیس_روی_میز_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: