Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@15:11:39 GMT

­رییس کل جدید حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۴۸۶/رییس_کل_جدید_حراست_وزارت_صنعت_معدن_و_تجارت_منصوب_شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی سید علی حسینی را به عنوان مشاور وزیر و رییس کل مرکز حراست این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما از شاتا، حکم محمد شریعتمداری خطاب به سید علی حسینی به شرح زیر است:

با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه های مختلف مدیریتی و علمی به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و رییس کل مرکز حراست» منصوب می‌شوید تا ضمن اهتمام ویژه در برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری امور حفاظت پرسنلی، حفاظت فیزیکی و اسناد طبقه بندی شده در سطح ستاد، مراتب راهبری و هماهنگی و نظارت بر امور ادارات کل حراست در کلیه ادارات استانی، سازمان های مستقل و شرکت های تابعه و دارای اختیارات مدیریتی را نیز به منظور صیانت از حقوق مردم معمول نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با اتکال به درگاه حضرت حق و در سایه توجهات ائمه طاهرین(سلام الله علیه) در انجام وظیفه خطیری که به عهده دارید موفق و مؤید باشید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۴۸۶/رییس_کل_جدید_حراست_وزارت_صنعت_معدن_و_تجارت_منصوب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: