Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@23:11:32 GMT

اجرای مانور پدافند غیر عامل در برق لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۷۱۷/اجرای_مانور_پدافند_غیر_عامل_در_برق_لرستان

اجرای مانور پدافند غیر عامل در برق لرستان

استان‌ها>لرستان - شرکت توزیع برق لرستان به منظور آمادگی هرچه بیشتر در مقابل خطرات احتمالی مانور پدافند غیر عامل را در چند نقطه برگزار نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: بر اساس تصمیمات متخذه در کمیته پدافند غیر عامل شرکت مقرر گردید امسال نیز به مثابه سال گذشته با هماهنگی و برحسب ضرورت مانور پدافند غیر عامل را در نقاط و مراکز حساس در قالب اصول و ضوابط و تدارک دیدن کلیه شرایط اجرا نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون خودنیا افزود:علاوه بر چندمکان دیگر که در این مانور مشحص گردیده بود مرکز مایکروویو شرکت ارتباطات زیرساخت بعنوان پایلوت انتخاب و نیروهای اجرایی در این مرکز مستقر و طبق برنامه مانور مذکور اجرا گردید.

وی گفت:برق لرستان با دعوت از آقای دکتر سیف مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و همکاران وی و دست اندرکاران این عرصه و با زحمات قابل تقدیر معاونت بهره برداری در زمینه پدافند غیر عامل حرف برای گفتن دارد.

وی ضمن بیان تاثیرگذاری اجرای اینگونه مانورها ابرازداشت مابایستی همیشه آمادگی مقابله با شرایط سخت و بحرانی را داشته باشیم که به همین منوال در این حوزه اهمیت برق به مراتب نقش خود را بر روند اقتصاد و جامعه تثبیت کرده است. در ادامه آقای مهندس دهقان معاونت بهره برداری شرکت ابراز داشت ما برای شناسایی نقاط حساس و اهمیت آنها برای شهروندان و تجهیز این مراکز به تاسیسات دیزلی برای مواقع اضطراری مبادرت به عقد قرارداد با چند پیمانکارنموده واین پیمانکاران موظفند به سازمان ها و دستگاههای حساس و کلیدی مراجعه و از تاسیسات تولید انرژی آنان بازدید و اقدامات لازم در خصوص تعمیر و راه اندازی مجدد آنان بعمل آورند.

معاونت بهره برداری نیز گفت: با تفاهم نامه ای که با پیمانکاران منعقد نموده ایم آنان را مکلف نموده که چنانچه دستگاهی یا سازمانی وظیفه خدمات رسانی یا تامین امنیت جامعه را بعهده دارد و فاقد تجهیزات تولید انرژی باشد در اسرع وقت مبادرت به خرید و نصب تاسیسات نیروگاهی در حد تامین برق سازمان خود نماید و در این راستا مکاتبات لازم از طریق شرکت توزیع نیز صورت می گیرد.

مهندس دهقان بیان داشت: مایکروویو شرکت ارتباطات زیر ساخت یکی از بهترین دیزل ژنراتورهای مستقر در سطح دستگاهها می باشد و در این مرحله از مانور این مرکز بعنوان یکی از نقاط حساس و محل اجرای مانور تعیین گردد که با برنامه ریزی بعمل آمده از مانورهای بسیار عالی بود که صورت پذیرفت.

دهقان ابراز داشت:مشخصات تاسیسات دیزل ژنراتور شرکت ارتباطات زیر ساخت بدینصورت است که نوع دیزل 6 سیلندرpERKinz می باشد.

ظرفیت دیزل ژنراتورkvA359

سیستم اطفاء حریقZETA1+1

کپسول اطفاء حریق 2 عدد 80 کیلویی

وی گفت :با توجه به حساسیت شرکت ارتباطات زیرساخت جهت برقراری ارتباطات درهمه زیرساخت های ارتباط واقعا می طلبد که این شرکت به چنین سیستمی مجهزشود که خوشبختانه با زحمات مسئولین مربوط این مهم صورت گرفته و در هنگام قطع برق پس از 7 ثانیه کل سیستم زیر بار رفته و برق آن شرکت بطور کامل تامین می شود.

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۷۱۷/اجرای_مانور_پدافند_غیر_عامل_در_برق_لرستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: