Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@18:06:08 GMT

فروش ۱۶۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بن کارت خرید کتاب

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۸۳۵/فروش_۱۶۲_میلیون_و_۳۰۰_هزار_تومان_بن_کارت_خرید_کتاب

فروش ۱۶۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بن کارت خرید کتاب

فروش بن کارت های خرید کتاب در سومین روز نمایشگاه استانی کتاب کرمانشاه و رسانه های دیجیتال با فروش ۱۶۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بن کارت خرید کتاب به مرز ۴۰۴ میلیون تومان رسید.

صدرالله بابلی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به استقبال پرشور مردم فرهنگ دوست استان از چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب و رسانه های دیجیتال، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: استقبال پرشور مردم و میزان بالای خرید کتاب یکی از ویژگی های بارز نمایشگاه های کتاب کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این دوره نمایشگاه نیز علی رغم تورم و افزایش قیمت ها، نه تنها از علاقه آنان به یار مهربان کاسته نشده است بلکه شاهد شور و اشتیاق قابل توجه مردم از این رخداد بزرگ فرهنگی هستیم.

 

بابلی، با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه از روز (یکشنبه، 20 آبان) و دایر بودن آن تا (جمعه، 25 آبان) در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در بوستان شاهد، اظهار کرد: استقبال گسترده مردم و مسئولین از چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه در گام اول تنها در نیمی از روز، با فروش 89 میلیون و 400 هزار تومان بن کارت خرید کتاب همراه بود.

 

وی میزان فروش در دومین روز را  152 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در پایان روز سوم با فروش 162 میلیون و 300 هزار بن کارت خرید کتاب، میزان فروش به 403 میلیون و 700 هزار تومان رسید.

 

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به استقرار بانک شهر در محل برگزاری نمایشگاه و دعوت از عموم شهروندان برای بازدید از نمایشگاه، عنوان کرد: بازدیدکنندگان و دوستداران کتاب با در دست داشتن کارت ملی و متناسب با مدرک تحصیلی خود می توانند نسبت به خرید بن کارت های خرید کتاب و تخفیف های اعمال شده بر آن برخوردار شوند.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۸۳۵/فروش_۱۶۲_میلیون_و_۳۰۰_هزار_تومان_بن_کارت_خرید_کتاب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: