Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@07:22:03 GMT

کهریزک رتبه دوم کشوری در پرسش مهر رئیس جمهور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۷۶۸/کهریزک_رتبه_دوم_کشوری_در_پرسش_مهر_رئیس_جمهور_را_کسب_کرد

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهریزک از کسب رتبه دوم کشوری در پرسش مهر رئیس جمهور خبر داد. به گزارشخبرگزاری صداوسیما ، کریم آبادی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهریزک از کسب رتبه دوم کشوری توسط همکار فرهنگی این منطقه در پرسش مهر رئیس جمهور خبر داد.وی در ادامه گفت: زهرا موسوی کارشناس هنری کانون فاطمیه(س) منطقه توانست در مسابقات پرسش مهر رئیس جمهور در رشته فیلم داستانی حائز رتبه دوم کشوری گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اضافه کرد: فیلم داستانی خشت آخر به تهیه کنندگی و کارگردانی زهرا موسوی و همکاری کانون فاطمیه(س) و استفاده از توان هنری دانش آموزی و همکاران فرهنگی توانست رتبه دوم کشوری را نصیب خود کند.کریم آبادی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوان با بکارگیری از ظرفیت هنری دانش آموزان و همکاران منطقه، راهکارهای مناسبتری را برای کنترل و کاهش خشونت بدست آورد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۷۶۸/کهریزک_رتبه_دوم_کشوری_در_پرسش_مهر_رئیس_جمهور_را_کسب_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: