Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@01:15:42 GMT

فیلم حادثه هولناک تصادف کامیون با پراید / 5 سرنشین پراید در دم جان باختند + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۷۷۰/فیلم_حادثه_هولناک_تصادف_کامیون_با_پراید_۵_سرنشین_پراید_در_دم_جان_باختند_عکس

فیلم حادثه هولناک تصادف کامیون با پراید / 5 سرنشین پراید در دم جان باختند + عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بعدازظهر امروز جمعه طی یک تصادف در محور بجنورد- آشخانه، پنج سرنشین خودروی پراید کشته شدند.

حجم ویدیو: 2.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیون و کشته شدن پنج نفر در این تصادف Crash خبر داد.
سرهنگ علی پاکدل در تشریح این خبر افزود: ساعاتی قبل برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محل محور بجنورد-آشخانه و گردنه بدرانلو، سریعاً مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در بررسی‌های انجام‌شده توسط کارشناسان علت این تصادف انحراف به چپ از سوی راننده پراید بوده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: متأسفانه در این تصادف راننده پراید به همراه چهار سرنشین در اثر شدت جراحت وارده در دم فوت کردند.
محور بجنورد-جنگل گلستان یکی از پرحادثه‌ترین محورهای خراسان شمالی است که عملیات اجرایی چهاربانده شدن این محور پس از گذشت سال‌ها و بروز حوادث Accidents جانی بسیار اما همچنان پیشرفت کندی دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۷۷۰/فیلم_حادثه_هولناک_تصادف_کامیون_با_پراید_۵_سرنشین_پراید_در_دم_جان_باختند_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: