Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@07:08:12 GMT

مرگ عجیب و دلخراش پسر بچه در تصادف + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۷۷۳/مرگ_عجیب_و_دلخراش_پسر_بچه_در_تصادف_فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: در این حادثه دلخراش کودک به طرز ناجوری بین خودرو و دیوار گیر کرده و جان داده است.

حجم ویدیو: 4.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده فیلم درگیری ماموران شهرداری تهران با یک دستفروش + عکس دستگیری یک یاکوزا ژاپن در ویلای رامسر ! + عکس عکس تلخ 3 جوان ایرانی که در دریای خزر جان باختند دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! همخوابی چندش آور زوج جوان با سگ + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! +عکس و فیلم فیلم لحظه متلاشی شدن ناو آمریکایی پس از حمله موشکی ثریا 15 ساله بود که در حرمسرای قذافی تسلیم نیت شوم شد! / جزییات تکاندهنده بی حیایی های دیکتاتور دختر خواننده ایرانی با خاشقجی فامیل نزدیک است ! دستگیری مرد مرموز جاده های لرستان توسط سپاه ! آقای بازیگرایرانی به خودکشی فکر می‌کند! جشنواره دیوانه ها برگزار شد+16+تصاویر هولناک دار زدن پسر جوان با دستان بسته در باغ توت کن تهران! وحشت از مار سمی در پراید مرد سبزواری +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۷۷۳/مرگ_عجیب_و_دلخراش_پسر_بچه_در_تصادف_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: