Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@05:29:14 GMT

تیم ملی پرورش اندام ایران در مسابقات جهانی اسپانیا عنوان قهرمانی را بدست آورد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۹۲۱/تیم_ملی_پرورش_اندام_ایران_در_مسابقات_جهانی_اسپانیا_عنوان_قهرمانی_را_بدست_آورد

کره دوم و عراق نیز سوم شد.

طرفداری- ملی‌پوشان پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک ایران به مقام قهرمانی رقابت‌های جهانی در اسپانیا دست یافتند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ملی‌پوشان پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک ایران با شایستگی و با قاطعیت در رقابت‌های قهرمانی جهان در بنیدروم اسپانیا به مقام قهرمانی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها بعد از تیم ملی ایران، کره جنوبی دوم شد و عراق در جای سوم ایستاد.

همچنین در شب پایانی رقابت‌های قهرمانی جهان، ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به‌عنوان بهترین مدیر سال 2018 IFBB انتخاب و معرفی شد و جایزه بهترین مدیر سال را دریافت کرد. پورعلیفرد این جایزه را به رضا درویش مدیر تیم ملی اعزامی به رقابت‌های اسپانیا هدیه کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۹۲۱/تیم_ملی_پرورش_اندام_ایران_در_مسابقات_جهانی_اسپانیا_عنوان_قهرمانی_را_بدست_آورد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: