Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:23:38 GMT

نصب پلاک افتخار بر سردر منزل قهرمان مشهدی پرورش اندام جهان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۹۲۲/نصب_پلاک_افتخار_بر_سردر_منزل_قهرمان_مشهدی_پرورش_اندام_جهان

نصب پلاک افتخار بر سردر منزل قهرمان مشهدی پرورش اندام جهان

مشهد- ایرنا- پلاک افتخار بر سردر منزل استاد سهراب سرابی قهرمان مشهدی پرورش اندام جهان، آسیا، مربی و پیشکسوت ورزش پرورش اندام ایران روز دوشنبه طی مراسمی در مشهد نصب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم گفت: برخی ورزشکاران بخاطر تمرکز بر روی ورزش فرصت تحصیلات ندارند اما یکی از ویژگیهای استاد سرابی این است که خود و فرزندانشان در کنار ورزش قهرمانی تحصیلات عالیه نیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوروش صبوریان افزود: در مسیر قهرمان شدن یک فرد به ترتیب خانواده، مربی و در انتها هیاتهای ورزشی و اداره ورزش و جوانان تاثیرگذارند لذا اگر بخواهیم در این آئینها و مراسم از کسی قدردانی کنیم باید ابتدا از خانواده قهرمانان تقدیر شود.
یک پیشکسوت ورزش و فوتبال خراسان نیز در مراسم گفت: ورزش پرورش اندام در مملکت ما غریب افتاده و به اهالی این ورزش بی توجهی و بی اعتنایی می شود.
قاسم زردکانلو افزود: سهراب سرابی نماد این ورزش در کشور و آسیاست که در خوش خلقی و اخلاق نیکو زبانزد است و تحصیلات عالیه وی نشان می دهد با آگاهی این ورزش را انتخاب کرده است.
وی گفت:کسانی که در این ورزش فعالیت می کنند می توانند افتادگی، معرفت، پهلوانی و اخلاق خوب و خانواده دوستی را از استاد سهراب سرابی بیاموزند.
استاد سهراب سرابی 71 ساله متولد 1325 در مشهد است. او در سن 16 سالگی ورزش پرورش اندام را آغاز کرد و به سرعت توانست قهرمان خراسان و کشور شود. وی سال 1344 در سن 18 سالگی مقام آقای ایران را کسب کرد. سرابی 13 سال متوالی دارنده عنوان آقای ایران و قهرمان قهرمانان کشور بود و طی دوران فعالیت ورزشی خود هفت عنوان آسیایی کسب کرد. وی در سن 55 سالگی به عنوان قهرمان آسیا در نخستین دوره مسابقات پیشکسوتان پرورش اندام این قاره انتخاب شد.
سرابی که سه عنوان جهانی را نیز در کارنامه فعالیت قهرمانی خود در رشته پرورش اندام به ثبت رسانده تاکنون به عنوان سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، داور بین المللی و مربی بین المللی در این رشته فعالیت کرده و هم اکنون مشاور عالی همین فدراسیون است.
او دبیر بازنشسته آموزش و پرورش و دارای مدرک لیسانس روانشناسی و دکترای تربیت بدنی از دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه است.
اردیبهشت امسال مدیریت تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد با هدف نکوداشت و پاسداشت قهرمانان و پیشکسوتان ورزش شهر مشهد اقدام به نصب پلاکی با عنوان پلاک افتخار بر سر در منازل آنان می کند.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۹۲۲/نصب_پلاک_افتخار_بر_سردر_منزل_قهرمان_مشهدی_پرورش_اندام_جهان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: