Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:44:36 GMT

بانک ها ضرورت وام زنان سرپرست خانوار را درک نمی کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۹۳۵/بانک_ها_ضرورت_وام_زنان_سرپرست_خانوار_را_درک_نمی_کنند

بانک ها ضرورت وام زنان سرپرست خانوار را درک نمی کنند

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: مشکل اساسی زنان سرپرست خانوار برای دریافت وام نبود و کمبود فهم عمومی در این باره است چراکه بانک ها متوجه ضروری بودن این وام نیستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد حسین مقیمی روز چهارشنبه در جمع بانوان فعال اقتصادی استان تهران افزود: 52 هزار نفر برای دریافت وام مشاغل خانگی در این استان ثبت نام کرده اند و تاکنون تنها 12 هزار نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: برای استان تهران 48 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در نظر گرفته شده بود.
مقیمی به عملکرد استان تهران در اعطای تسهیلات روستایی اشاره و بیان کرد: این استان رتبه نخست کشور را در این زمینه به ثبت رسانده است.
استاندار تهران بر لزوم حمایت از مشاغل حوزه بانوان تاکید و خاطرنشان کرد: برای حمایت از فعالان اقتصادی به شهرداری ها و دهیاری ها بخشنامه شد که هیچ عوارضی از آنان دریافت نکنند.
وی همچنین با اشاره به مشکل واحدهای اقتصادی کوچک گفت: بزرگترین مشکل این واحدها نبود حمایت دولتی است و هنوز دید عمومی نسبت به این کارگاه های اقتصادی تغییر نکرده است.
به گزارش ایرنا پیش از این مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز اعلام کرده بود که اجرای 274 طرح توسعه اشتغال روستایی و عشایری با 251میلیارد تومان اعتبار در این استان به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

تهرام/3036/ 1008

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۹۳۵/بانک_ها_ضرورت_وام_زنان_سرپرست_خانوار_را_درک_نمی_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: