Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@11:01:56 GMT

ادعای مارکا: رئال مادرید، شانس اصلی جذب ماریو هرموسو مدافع اسپانیول

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۹۷۲/ادعای_مارکا_رئال_مادرید_شانس_اصلی_جذب_ماریو_هرموسو_مدافع_اسپانیول

ماریو هرموسو مدافع باشگاه اسپانیول که در آکادمی رئال مادرید رشد کرد، تبدیل به یکی از گزینه های خرید رئال در نیم فصل شده است.

طرفداری- ماریو هرموسو محصول آکادمی رئال مادرید که در حال حاضر در اسپانیول بازی می کند، تبدیل به یکی از اصلی ترین گزینه های خرید رئال مادرید در نقل و انتقالات زمستانی شده است.

به گزارش مارکا، عملکرد هرموسو در اسپانیول به قدری خوب بوده که تیم های اروپایی نظیر آرسنال به دنبال جذب او هستند اما شانس رئال مادرید بیشتر از هر تیم دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کهکشانی ها با توجه به وجود بندی در قرارداد هرموسو با اسپانیول، می توانند وی را با 7.5 میلیون یورو جذب کنند اما رقیبان رئال مادرید در صورت توافق باید مبلغ 40 میلیون یورو پرداخت کنند. به همین دلیل است که مسئولان باشگاه رئال مادرید با آرامش و خونسردی در حال تصمیم گیری برای جذب این مدافع آینده دار هستند. 

هرموسوی اسپانیایی برای دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل کرواسی و بوسنی به اردوی لاروخا دعوت شده است. وقتی زیدان سرمربی رئال بود، او هیچ وقت فرصت تمرین با تیم اصلی را به دست نیاورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۹۷۲/ادعای_مارکا_رئال_مادرید_شانس_اصلی_جذب_ماریو_هرموسو_مدافع_اسپانیول را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: