Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@11:56:02 GMT

جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان +فیلم

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۵۹۵۷/جشن_دانش_آموختگی_دانشجویان_دانشگاه_صنعتی_اصفهان_فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه این دانش آموختگان در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بودند گفت: از این تعداد 14 دانش آموخته ممتاز صاحب پایان نامه و رساله های برتر و 83 دانش آموخته برتر 14 دانشکده این دانشگاه بودند .
دکتر سید محمود مدرس هاشمی با تأکید بر این که بزرگ‌ترین دستاورد دانشگاه ها، دانش‌آموختگان آن هستند، افزود: هم اکنون حدود 50 هزار دانش‌آموخته ممتاز دانشگاه صنعتی اصفهان در نقاط مختلف کشور و دیگر کشورهای دنیا موجب افتخار آفرینی و اعتبار این دانشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعامل دو سویه بین دانشگاه و دانشجویان را موجب حفظ اعتبار و جایگاه این دانشگاه دانست و گفت: افتخار و اعتبار دانشگاه صنعتی اصفهان مدیون دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و استادان آن است.
دکتر مدرس هاشمی به چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: این دانشگاه در چهل سال گذشته با ارائه نوآوری‌ها ، فناوری‌ها و رشد دانش بشری، بسیاری از مشکلات صنعت کشور را حل کرده و افتخارآفرینی در عرصه‌های گوناگون داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۹۵۷/جشن_دانش_آموختگی_دانشجویان_دانشگاه_صنعتی_اصفهان_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: