Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@05:39:59 GMT

برگزاری جشن دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۵۹۵۸/برگزاری_جشن_دانش_آموختگان_دانشگاه_علم_و_صنعت

برگزاری جشن دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت

مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علم و صنعت گفت: در روزهای 12، 13 و 14 اردیبهشت جشن دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود. فرناز برزین پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: جشن دانش آموختگان بیش از هزار و 400 دانشجوی دانشگاه علم و صنعت در مقاطع مختلف آموزش عالی با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در روز سه شنبه 12 اردیبهشت مراسم جشن دانشجویان رشته های مهندسی برق، مهندسی مواد و متالورژی ، مهندسی معماری و شهرسازی، مهندسی راه آهن، مهندسی فناوری های نوین و مهندسی فیزیک برگزار می شود.
برزین پور گفت: در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت جشن دانش آموختگان مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی نفت و گاز، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی خودرو و مهندسی شیمی برگزار می شود.
وی افزود: در روز پنج شنبه 14 اردیبهشت جشن دانش آموختگان مرکز آموزش الکترونیک و پردیس شماره 2 دانشگاه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۹۵۸/برگزاری_جشن_دانش_آموختگان_دانشگاه_علم_و_صنعت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: