Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:00:36 GMT

مفاهیم اسلامی و سیره نبوی در مهد کودک ها آموزش داده شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۵۹۶۹/مفاهیم_اسلامی_و_سیره_نبوی_در_مهد_کودک_ها_آموزش_داده_شود

مفاهیم اسلامی و سیره نبوی در مهد کودک ها آموزش داده شود

بیرجند- سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مهد کودک ها باید مفاهیم اسلامی، سنت و سیره نبوی را با جذابیت تمام به بچه ها آموزش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی در جمع مدیران مهد کودک ها و مشاوران مذهبی خراسان جنوبی بیان کرد: مربیان مهد کودک ها از اجر بسیار بالا و والایی برخوردار بوده چرا که همانند مادر به امور تربیت مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مهد هایی که با محوریت قرآن و آموزه های دینی فعالیت می کنند جایگاهی امن برای پرورش فرزندان این مرز و بوم خواهد بود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مهد کودک ها نباید صرفا محلی برای نگهداری کودکان باشد، افزود: باید تمام نیازهای کودکان مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: باید اوقات بچه ها در مهد کودک ها بر اساس برنامه ریزی دقیق و هدفمند پر شود.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: باید در مهد کودک ها تلاش شود که ذهن و دل کودکان مملو از محبت اهل بیت شود.

وی با بیان اینکه کودکان توان استفاده از سخنرانی به طور مستقیم را ندارند، اظهار کرد: باید مفاهیم اسلامی از طریق شعر، اجرای نمایش، طراحی مسابقه و قصه گویی به آن ها آموزش داده شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۹۶۹/مفاهیم_اسلامی_و_سیره_نبوی_در_مهد_کودک_ها_آموزش_داده_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: