Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@02:24:08 GMT

اسنک رول مرغ عصرانه ای دلپذیر

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۰۷۷/اسنک_رول_مرغ_عصرانه_ای_دلپذیر

اسنک رول مرغ عصرانه ای دلپذیر

رکنا: اسنک مرغ برای همه گروه های سنی یک غذای دلچسب است.

مواد لازم

روغن مایع به میزان لازم

نصف پیمانه پیاز نگینی شده

۱ حبه سیر

دو و نیم پیمانه سینه مرغ پخته و ریش ریش شده

نصف پیمانه سس کچاپ

۱ پیمانه پنیر چدار رنده شده

۱ پیمانه پنیر پراتو رنده شده

1 بسته خمیر هزار لا

طرز تهیه

فر را از ۱۵ دقیقه قبل، روی حرارت ۱۷۵ درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا تمام قسمت‌های فر هم دما شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کف و دیواره‌های یک ظرف پیرکس خود را به کمک قلم موی مخصوص آشپزی به مقداری روغن آغشته کنید.

تابه‌ای را روی گاز قرار دهید سه قاشق سوپ خوری روغن درون آن بریزید و اجازه دهید روغن داغ شود. پیاز را درون روغن بریزید و تفت دهید تا پیازها نرم و شفاف شود. سپس سیر را به آن اضافه کنید و با پیاز تفت دهید تا طلایی شود.

مرغ، سس کچاپ، نیمی از پنیر چدار و نیمی از پنیر پراتو را به تابه اضافه کنید و آن‌ها را مخلوط کنید تا پنیرها آب شوند و یک مایه یکدست به دست آید. بعد از اینکه مایه شما یک دست شد تابه را از روی حرارت بردارید و سیر را از مایه آماده شده خارج کنید.

خمیر هزار لا را روی یک سطح صاف پهن کنید و به شکل مربع‌های ۱۰ در ۱۰ برش بزنید. یک قاشق سوپ خوری از مایه آماده شده را بردارید و در قسمت وسط خمیر هزار لا بریزید سپس دو طرف خمیر را به سمت داخل آن تا کنید و خمیر را از یک سمت رول کنید.

رول‌های آماده شده را در ظرف پیرکسی که از قبل آماده کردید قرار دهید و برای ۲۰ دقیقه آن را در طبقه وسط فر از قبل گرم شده قرار دهید تا رول‌ها بپزند و سطح آن‌ها به رنگ طلایی در آید.

بعد از اینکه رول‌های شما پخته شد آن‌ها را از فر خارج کنید بقیه پنیر چدار و پنیر پراتو را روی آن‌ها بریزید و برای ۲ دقیقه دیگر درون فر قرار دهید تا پنیر‌های روی آن ذوب شوند. بعد از گذشت دو دقیقه آن را از فر خارج کنید و به ظرف سروتان منتقل کرده و این غذای خوشمزه را نوش جان کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۰۷۷/اسنک_رول_مرغ_عصرانه_ای_دلپذیر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: