Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@05:05:36 GMT

پاسخ تند راموس به اظهارات جرارد پیکه

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۰۷۸/پاسخ_تند_راموس_به_اظهارات_جرارد_پیکه

پاسخ تند راموس به اظهارات جرارد پیکه

بعد از مصاحبه تند جرارد پیکه در مورد رئال مادرید، سرخیو راموس نیز پاسخ او را با همان شدت داد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر بارها شاهد مصاحبه های جرارد پیکه، مدافع 30 ساله بارسا بر علیه رئال بودیم که هر باز نیز راموس، کاپیتان رئال در مقام پاسخگویی برآمده است. دیشب پیکه در مصاحبه ای اذعان داشت که اتفاقات پشت پرده به رئال مادرید کمک می کند و او علاقه ای به ارزش ها و تاریخ رئال مادرید ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس گفت: "آنچه پیکه می گوید ارزش ها، عناوین و تاریخ ما را عوض نخواهد کرد و صحبت های او تنها در راستای تحریک افکار و فروش روزنامه ها می باشد.

من هم معتقدم در همه مسائل اتفاقاتی در پشت پرده رخ می دهد اما فکر می کنم در این میان بارسا بهانه بیشتری برای سکوت دارد."

راموس همچنین در مورد صحبت پیکه در مورد لطف داوران به اسپانیا به علت پوشیدن لباس سفید گفت: "همه رختکن به مصاحبه او خندیدند. لباس سفید به او بیشتر می آید و پیکه نمی داند باید چه عکس العملی نشان دهد. در نهایت موفقیت تیم اولویت اصلی ما خواهد بود."

تیم ملی اسپانیا جرارد پیکه سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۰۷۸/پاسخ_تند_راموس_به_اظهارات_جرارد_پیکه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: