Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:27:27 GMT

بیش از 37هزار نفر حت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۰۸۰/بیش_از_۳۷هزار_نفر_حت_پوشش_صندوق_بیمه_کشاورزان_روستاییان_و_عشایر

بیش از 37هزار نفر حت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر

فرج زاده مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت: از این تعداد هزار و293 نفر جزء بیمه شدگان بهزیستی، 2هزارو786نفر جزء بیمه شدگان کمیته امداد هستند.

وی افزود: دراستان هزارو322نفر مستمری بگیر فوتی، 91نفر مستمری بگیر ازکار افتاه وهزار و 449 نفر مستمری بگیر بازنشسته وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرج زاده با بیان اینکه37 کارگزاری درسطح استان وجود دارد گفت: مردم می توانند بامراجعه به این کارگزاری ها بیمه خود را پرداخت کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر خراسان جنوبی بیان کرد: سن حداقل18 سال وحد اکثر50 سال، کشاورز، سکونت در مناطق روستایی، عشایری و شهرهای زیر20هزار نفر از شرایط عضویت در این صندوق بیمه است.

فرج زاده بابیان اینکه روند جذب شدگان دراین صندوق رشد داشته است گفت: 40درصد از اهداف ما دراین حوزه به سرانجام رسیده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر خراسان جنوبی افزود: مبنای پرداخت حق بیمه در سال اول انتخابی و درسال های بعد به همان روال پیش می رود.

انتهای پیام/ ط آ

37کارگزار بیمه روستایی درسطح استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۰۸۰/بیش_از_۳۷هزار_نفر_حت_پوشش_صندوق_بیمه_کشاورزان_روستاییان_و_عشایر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: