Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@04:16:16 GMT

حاشیه های پایان مبهم سریال دلدادگان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۰۹۱/حاشیه_های_پایان_مبهم_سریال_دلدادگان

‍‍‍‍‍‍

پخش آخرین قسمت سریال دلدادگان حواشی زیادی ایجاد کرد و با نارضایتی های مخاطبان این سریال همراه بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مجموعه تلویزیونی دلدادگان اگرچه توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند اما پایان آن با ابهاماتی برای بینندگان همراه بود.  بعد از آنکه آخرین قسمت سریال دلدادگان در روز جمعه شب (4 آبان 97)پخش شد، حواشی زیادی در خصوص تغییر فیلمنامه و سانسور قسمت پایانی دلدادگان شکل گرفت که منجر به نشست خبری این سریال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران و عوامل سریال درباره آن توضیح دادند. 
پانته آ بهرام بازیگر سریال دلدادگان در خصوص حاشیه های قسمت آخر فصل سوم سریال دلدادگان و دلیل عدم حضورش در این قسمت روز گذشته (شنبه) سفر کاری برنامه ریزی شده و مشکل مالی را علت حضور نیافتن در بخش پایانی «دلدادگان» اعلام کرد.
خانم بهرام گفت: قرارداد من بهمن ماه 96 باید تمام می شد اما تا اردیبهشت 97 تمدید کردم و حتی در قرارداد جدید می توانستم با توجه به افزایش قیمت دلار و تورم، مبلغ را بیشتر کنم اما باز این کار را نکردم منتها این بار در قرارداد ذکر کردم که بازی در بخش پایانی کار منوط به تسویه حساب و تمام قراردادها برای اثبات این مدعی موجود است. پانته آ بهرام گفت: از قبل گفته بودم خرداد امسال یک سفر کاری دارم که این سفر از یک سال پیش برنامه ریزی شده بود و امکان تعویق نداشت و 7 روزه است اما با من همکاری نکردند. وی ادامه داد: با تمام بدقولی های مالی باز هم حاضر به همکاری بودم.

بعد از ماجرای پرحاشیه قسمت پایانی سریال دلدادگان و مصاحبه پانته آ بهرام درباره علت عدم حضور در قسمت پایانی ، منوچهر هادی کارگردان این سریال با انتشار پستی امروز (یکشنبه)گفت: من و همسرم یکتا ناصر یک ساعت به خانم بهرام اصرار میکردم که حاضر به بازی در قسمت پایانی شوند اما در نهایت حاضر به بازی نشد.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۰۹۱/حاشیه_های_پایان_مبهم_سریال_دلدادگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: