Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:01:28 GMT

راهنمای خرید میز تحریر

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۱۰۸/راهنمای_خرید_میز_تحریر

راهنمای خرید میز تحریر

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید یک میزتحریر جذاب که بتواند بچه ها را مجاب کند تا سرجایشان بنشینند و تکالیف خود را انجام دهند، همیشه از دغدغه های پدر و مادران است .   ترفندی که بعضا می تواند به آرامش خاطر والدین کمک کند که در بعضی موارد شیطنت بچه ها اجازه این کار را نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تهیه یک میز تحریر مناسب به اینکه بچه‌ها موظف و مجبور شوند تا تکالیف خود را در محل مشخصی انجام دهند کمک زیادی می‌کند که در نهایت نتیجه این کار جلوگیری از بروز آشفتگی و کثیفی در قسمت‌های دیگر منزل  است.

انتخاب یک میزتحریر مناسب نیازمند رعایت یک سری نکات است که شاید بتوان در این مطلب اشاره کوتاهی به آن داشته باشیم.

توجه به قوس‌های ستون فقرات؛ میز و صندلی باید بگونه ای باشد که گودی کمر را بپوشاند و در زمان خرید باید به این نکته توجه کنید که اگر پشتی صندلی صاف باشد، برای پر کردن قوس از بالشتک های مخصوص پشت صندلی استفاده کنید.

ارتفاع پشتی صندلی؛ ارتفاع آن باید بتواند کتف ها را بطور کامل در برگیرد . در زمان مطالعه فاصله چشم تا کتاب تا حدی باشد که گردن بیشتر از 20 درجه خم نشود.

بهتر است میزی را انتخاب کنید که سطح آن بالا بیاید تا مجبور به خم کردن گردن نباشید!

معمولا صندلی های ثابت امن ترند و بهتر است برای کودکان نوع چرخدار آن را انتخاب نکنید، زیرا بنابر تحقیقات انجام شده امکان آسیب دیدن کودکان را بالا می برد.

نکته مهم در انتخاب میز تحریر توجه به کتابخانه و قفسه است.

کتابخانه باید در نزدیک‌ترین فاصله نسبت به میز باشد تا استفاده از آن در هنگام مطالعه به راحتی صورت گیرد.

اگر کتابخانه‌ای به صورت مجزا ندارید، در هنگام خرید به میزهای تحریر که دارای کتابخانه هستند توجه داشته باشید.

اگر فضای اتاق کوچک است، میز تحریری انتخاب کنید که کتابخانه‌ای در بالای خود داشته باشد.

استفاده از فضای دیوار در فضاهای کوچک ایده‌ای اصولی است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۱۰۸/راهنمای_خرید_میز_تحریر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: