Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@12:27:39 GMT

جسد خاشقچی احتمالا در این مکان ها دفن شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۳۷۲/جسد_خاشقچی_احتمالا_در_این_مکان_ها_دفن_شده_است

جسد خاشقچی احتمالا در این مکان ها دفن شده است

به گزارش خبرگزاری تقریب، این دو مقام برجسته در گفت وگو با خبرگزاری رویترز اعلام داشتند: همه بازرسان مدارک زیادی از بازرسی کنسولگری و مقر اقامت کنسول یافته اند و هم اکنون در حال بررسی دی ان ا خاشقچی هستند.
 
این دو مسئول افزودند مقامات پس از پیدا کردن سرنخ هایی از مسیرها و مکان های توقف خودروهای کنسولگری عربستان در استانبول و مقر اقامت کنسول در دوم اکتبر روزی که وی برای آخرین بار دیده شد، دائره بازجویی ها را گسترش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این دو مسئول افزودند شاید قاتلان خاشقچی  جسد وی را در جنگل  بلگراد نزدیک شهر استانبول یا منطقه روستایی نزدیک به شهر یالوفا 90 کیلومتری جنوب استانبول انداخته باشند.
 
یکی از این دو مسئولان گفت : نتیجه تحقیقات  نشان می دهد شاید جسد وی در شهر یالوفا و جنگل بلگراد باشد پلیس این دو منطقه را  می گردد .
 
وی افزود شاید جسد وی را در یک خانه روستایی یا یک ویلا از بین ببرند.
 
بازرسان ترک برای بار دوم دیروز پنج شنبه  کنسولگری عربستان را تفتیش کردند.
 
ناپدید شدن خاشقچی و احتمال کشته شدن وی ، علیرغم اینکه عربستان سعودی، دست داشتن در حادثه ناپدید شدن مبهم خاشقچی را انکارکرده ؛ اعتراض های محافل بین المللی را به دنبال داشته و به بحرانی شدن روابط عربستان و امریکا و چندین کشور اروپائی منجر شده است.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۳۷۲/جسد_خاشقچی_احتمالا_در_این_مکان_ها_دفن_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: