Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@00:34:36 GMT

هوای قزوین برای گروه های حساس در شرایط ناسالم است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۳۷۸/هوای_قزوین_برای_گروه_های_حساس_در_شرایط_ناسالم_است

هوای قزوین برای گروه های حساس در شرایط ناسالم است

قزوین-ایرنا-مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین گفت: به علت انتشار گرد و خاک، شاخص کیفیت هوای قزوین در حال حاضر برای گروه های سنی حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

سیاوش شمسی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتشار گرد و غبار در عراق و ورود آن به کشور منشاء آلودگی هوا است.
وی اظهار کرد: براساس اطلاعات هواشناسی، احتمال بارش باران در روز جاری وجود دارد که در این صورت از حجم آلودگی هوای استان کاسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمسی پور همچنین توصیه کرد تا گروه های سنی حساس از جمله زنان باردار، کودکان، بیماران قلبی ریوی، سالمندان و بیماران سخت درمان هنگام قرارگیری هوا در شرایط ناسالم از تردد در فضاهای باز خودداری کنند.
اگر شاخص کیفیت هوا بین صفر تا 50 باشد کیفیت هوا در وضع پاک، 50 تا 100 وضع سالم و 100 تا 150 هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (بیماران قلبی،‌ ریوی، سالمندان و کودکان)، 150 تا 200 ناسالم برای تمام افراد جامعه و 200 تا 300 بسیار ناسالم خواهد بود.
هفته گذشته نیز روزهای یکشنبه و چهارشنبه هوای قزوین برای گروه های حساس سنی ناسالم اعلام شده بود.
در سال گذشته وضعیت هوای قزوین به لحاظ داشتن آلودگی در حدود 20روز در وضعیت هشدار قرار داشت.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۳۷۸/هوای_قزوین_برای_گروه_های_حساس_در_شرایط_ناسالم_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: