Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:00:39 GMT

تیم والیبال شهروند اراک تیم خاتم اردکان را مغلوب کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۴۱۹/تیم_والیبال_شهروند_اراک_تیم_خاتم_اردکان_را_مغلوب_کرد

تیم والیبال شهروند اراک تیم خاتم اردکان را مغلوب کرد

اراک ـ ایرنا ـ تیم والیبال شهروند اراک عصر چهارشنبه در جریان رقابت های هفته هفتم مسابقات والیبال لیگ برتر کشور در پنج ست پیاپی با نتیجه سه بر 2 تیم خاتم اردکان نماینده ایران و آسیا در جام باشگاه های جهان را شکست داد.

به گزارش ایرنا، این دیدار در سالن ورزشی شهید ثامنی شهر اراک با حضور جمع زیادی از تماشاچیان، و دوستداران ورزش برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم شهروند اراک در ست اول با نتیجه 25 بر 17، در ست دوم27 بر 25، در ست سوم بر 25 بر 19، در ست چهارم 25 بر 19 و در ست پنجم 15 بر 12 شاگردان «عباسعلی میرحسینی» را شکست داد.
شهروند اراک در جدول رده بندی تاکنون در رده هشتم لیگ با هفت امتیاز قرار دارد و تیم خاتم اردکان در جایگاه چهارم جدول با 12 امتیاز قرار دارد.
تیم شهروند اراک 27 آبان درارومیه به مصاف تیم شهرداری ارومیه می رود.
هدایت تیم شهروند اراک را «اکبر خداوردی» برعهده دارد.
6991/3075

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۴۱۹/تیم_والیبال_شهروند_اراک_تیم_خاتم_اردکان_را_مغلوب_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: