Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@05:45:29 GMT

پیش بینی وضعیت آب و هوای سراسر کشور در ۲۴ ساعت آینده +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۴۷۳/پیش_بینی_وضعیت_آب_و_هوای_سراسر_کشور_در_۲۴_ساعت_آینده_فیلم

پیش بینی وضعیت آب و هوای سراسر کشور در ۲۴ ساعت آینده +فیلم

‍‍‍‍‍‍

کارشناس هواشناسی:​ سامانه بارشی فعال که در چند روز گذشته در مناطق شمالی کشورمان وجود داشت از این مناطق خارج شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه احمدی با اعلام این خبر افزود: امروز در بخش‌هایی از جنوب غرب و دامنه مرکزی کوه‌های زاگرس و ارتفاعات ناپایداری دما را پیش بینی می‌کنیم و در برخی نقاط استان‌های خوزستان، بخش‌های شمالی و مرتفع استان فارس، کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری در برخی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای پیش بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین پدیده قابل ذکر در بخش‌های شرقی کشور بصورت وزش باد نسبتا شدید وجود خواهد داشت و در برخی نقاط استان سمنان، شمال استان یزد و بخش‌هایی از استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و برخی نقاط استان کرمان و شمال استان سیستان و بلوچستان وزش باد به همراه گرد و غبار پیش بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب‌های شمالی کشور گفت: آب‌های شمالی کشور و دریای خزر نیز همچنان برای امروز با توجه به وزش باد مواج و متلاطم خواهد بود.
وی افزود: به لحاظ شرایط دمایی نیز انتظار داریم که بخصوص از فردا به تدریج روند افزایش دما را داشته باشیم.
احمدی با اشاره به وضعیت دمای هوا و آسمان تهران گفت: امروز آسمان تهران صاف و در برخی ساعات وزش باد ملایم خواهیم داشت و در گرم‌ترین زمان دمای بیشینه تهران به ۱۸ درجه خواهد رسید.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۴۷۳/پیش_بینی_وضعیت_آب_و_هوای_سراسر_کشور_در_۲۴_ساعت_آینده_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: