Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@21:54:29 GMT

حامد سریال پدر زنده است ؟/تولید فصل دوم از پاییز

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۵۰۹/حامد_سریال_پدر_زنده_است_تولید_فصل_دوم_از_پاییز

حامد سریال پدر زنده است ؟/تولید فصل دوم از پاییز

فصل اول سریال درحالی به پایان رسید که مشخص نشد فردی که با لیلا تماس گرفته چه کسی بوده و آیا حامد زنده است یا خیر.

 برخی بینندگان عقیده دارند حامد زنده است و در ثانیه پایانی سریال او‌ به لیلا تلفن کرده است. برخی دیگر نیز نه تنها زنده بودن حامد را نمی پذیرند بلکه معتقدند حاج علی و همسرش هم تصادف کرده و فوت شده اند و تلفن آخر برای دادن این خبر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش بینی می شود تولید فصل دوم «پدر» پاییز امسال آغاز شود.

تولید فصل دوم «پدر» پاییز امسال آغاز شود

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، ریحانه پارسا، مسعود فروتن، نیما رئیسی، مجید مشیری و اکبر رحمتی بازیگران فصل اول سریال «پدر» بودند./فیلم نیوز

بیشتر بخوانید 

هشدار بازیگر سریال «پدر» به مخاطبان این سریال

عذر خواهی بازیگر سریال پدر از مردم / واکنش مردم به مرگ حامد نقطه قوت کار است

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۵۰۹/حامد_سریال_پدر_زنده_است_تولید_فصل_دوم_از_پاییز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: