Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@15:24:03 GMT

برگزاری مراسم تشییع پیکر حاج حسین قارونی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۵۳۲/برگزاری_مراسم_تشییع_پیکر_حاج_حسین_قارونی_در_مشهد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسيما، مرکز خراسان رضوی،حاج حسین قارونی پیر غلام اهل بیت (ع) در سن 90 سالگی به علت کهولت سن دعوت حق تعالی را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
بنابراین گزارش، پیکر وی صبح امروز بر روی دوش مردم مشهد تشییع و بعد از طواف بر گرد حرم مطهر امام مهربانی ها در بهشت رضا آرام گرفت.
 حاج حسین قارونی جزونخستین افرادی بود که در خراسان شعار مرگ بر شاه را با شجاعت تمام علیه رژیم پهلوی فریاد زد و در طول زندگی خود پیرو ولایت فقیه بود و در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام های موثری برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۵۳۲/برگزاری_مراسم_تشییع_پیکر_حاج_حسین_قارونی_در_مشهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: