Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@11:15:48 GMT

محرومیت، مانع از ادامه رکورد شجاع خلیل زاده در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۵۷۵/محرومیت_مانع_از_ادامه_رکورد_شجاع_خلیل_زاده_در_پرسپولیس

محرومیت، مانع از ادامه رکورد شجاع خلیل زاده در پرسپولیس

شجاع خلیل زاده با محرومیت خود رکورد منحصر به فردش در این فصل از لیگ برتر را از دست داد.

طرفداری- شجاع خلیل زاده، مدافع میانی پرسپولیس با حکم محرومیت کمیته انضباطی، دیدار حساس پرسپولیس و پدیده را در هفته دوازدهم لیگ برتر از دست داد تا رکورد منحصر به فردش در این فصل از رقابت ها از دست برود.

شجاع خلیل زاده در فصل جاری لیگ برتر، اعتماد کامل برانکو را به خود جلب کرده است و تا پایان هفته یازدهم، در تمامی بازی های پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار داشت و پای ثابت دفاع میانی سرخ پوشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حکم کمیته انضباطی که محرومیت وی را به دنبال داشت مانع از این شد تا این رکورد منحصر به فرد خلیل زاده در پرسپولیس ادامه داشته باشد.

در 10 بار حضور شجاع در ترکیب این فصل پرسپولیس در لیگ برتر، شاگردان برانکو موفق به ثبت 5 بازی بدون گل شدند. البته پرسپولیس در دیدار با پدیده هم گلی نخورد تا خلأ خلیل زاده برای سرخ پوشان حداقل در فاز دفاعی محسوس نباشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۵۷۵/محرومیت_مانع_از_ادامه_رکورد_شجاع_خلیل_زاده_در_پرسپولیس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: