Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:08:12 GMT

واژگونی پژوپارس در هفتکل یک کشته و سه مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۵۷۷/واژگونی_پژوپارس_در_هفتکل_یک_کشته_و_سه_مصدوم_داشت

واژگونی پژوپارس در هفتکل یک کشته و سه مصدوم داشت

اهواز - ایرنا - مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی خودرو پژو پارس در جاده هفتکل به غیزانیه سه مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

رضا رفیعی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه در ساعت 18:20 دقیقه عصر امروز در سه راهی هفتکل به غیزانیه کوچک رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مصدومین این حادثه که یک کودک پنج ساله، یک خانم 27 ساله و یک مرد 62 ساله بودند به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان بیان کرد: فرد فوت شده یک خانم 57 ساله بود.
هفتکل در شرق خوزستان واقع شده است.
7164/6068

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۵۷۷/واژگونی_پژوپارس_در_هفتکل_یک_کشته_و_سه_مصدوم_داشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: