Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:33:16 GMT

مراجعه هزاران بیمار به اورژانس‌های بیمارستان گلستان اهواز

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۵۷۸/مراجعه_هزاران_بیمار_به_اورژانس_های_بیمارستان_گلستان_اهواز

مراجعه هزاران بیمار به اورژانس‌های بیمارستان گلستان اهواز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر حبیب حی‌بر، رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: در ایام نوروز امسال از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ بیش از ۷ هزار بیمار به اورژانس‌های بیمارستان گلستان اهواز مراجعه کردند که بیش از نیمی از این تعداد به صورت سرپایی و تعداد ۳ هزار و ۵۱۹ بیمار در اورژانس این بیمارستان پرونده بستری دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: در این ایام حدود ۳ هزار بیمار در بخش‌های بیمارستان بستری شدند که از این تعداد ۱۱۵ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه (آی.سی.یو) بستری بوده‌اند.

حی بر بیان داشت: همچنین بالغ بر ۴۰۰ مورد عمل جراحی در اتاق‌های عمل بیمارستان انجام شده است که شامل ۳۵۳ مورد عمل جراحی عمومی، ۴۹ مورد اعمال آنژیوگرافی و ۱۰ مورد جراحی باز قلب بوده است.

رییس بیمارستان گلستان خاطرنشان کرد: این بیمارستان به عنوان مهم‌ترین مرکز درمانی بیماران تصادفی و مصدومان حوادث در استان خوزستان، در طول سال و به صورت همیشگی، علاوه بر بیماران استان، پذیرای بیماران استان‌های مجاور و کشورهای همسایه نیز هست و علاوه بر این، در بازه‌های زمانی اواخر فصل زمستان و تعطیلات نوروز که استان خوزستان به عنوان یکی از مقاصد زیبای گردشگری، پذیرای میمانان نوروزی است، همچنین در بازه‌های زمانی سفرهای راهیان نور و پیاده‌روی اربعین به میهمانان و زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

وی اذعان داشت: خوزستان به عنوان مهم‌ترین مقصد راهیان نور هر سال از اواسط فصل پاییز تا پایان تعطیلات نوروز، پذیرای زائران سرزمین نور است و در ایام سفر زیارتی اربعین سیدالشهدا(ع) نیز با دو گذرگاه مرزی مهم چذابه و شلمچه، آمار سفرهای زمینی به خوزستان افزایش می‌بابد.

دکتر حبیب حی بر تصریح کرد: در این سه بازه زمانی، بیمارستان گلستان اهواز علاوه بر حجم بالای خدمت‌رسانی، با تمام توان و با تلاش کادر درمان، در خدمت مراجعان این مرکز است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۵۷۸/مراجعه_هزاران_بیمار_به_اورژانس_های_بیمارستان_گلستان_اهواز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: