Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@05:15:23 GMT

تزيين حياط هاي بدون باغچه با انواع فلاور باکس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۵۸۱/تزیین_حیاط_های_بدون_باغچه_با_انواع_فلاور_باکس

خبرگزاري آريا -

در دنياي مدرن و صنعتي امروزي، بسياري از اتفاقات گذشته دستخوش تغيير و تحول شده اند. برخي از اين تغييرات مثبت و سازنده بود، اما برخي از آن ها ضربه ي زيادي به سبک زندگي انسان ها زده است و باعث شده است براي جلوگيري از بدتر شدن اوضاع چاره اي بينديشيم. يکي از تغييرات ناخوشايند، کوچک شدن فضاي خانه ها و به حداقل رسيدن فضاي سبز محل زندگي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت هاي متخصص اين امر بيکار ننشستند و براي مقابله با اين معضل، راهکارهاي ويژه و محصولاتي خاص ارئه کرده اند. با ما همراه باشيد تا با خود اين محصول و نقش فلاورباکس در طراحي فضاي سبز آشنا شويم.


فلاور باکس واژه اي انگليسي به معناي جعبه گل است

فلاور باکس چيست؟
فلاور باکس واژه اي انگليسي به معناي جعبه گل است که داخل آن را خاک مي ريزند و براي کاشت و پرورش گل و گياه و درختچه از آن استفاده مي کنند. از آن جايي که فضاهاي باز مانند حياط و پاسيو و بالکن و حتي بام سبز با کمبود باغچه و خاک مواجه هستند، لذا فلاور باکس گزينه اي بسيار مطلوب و مناسب براي جايگزيني باغچه است و امروزه به کمک ما آمده است.


فلاور باکس گزينه اي بسيار مطلوب و مناسب براي جايگزيني باغچه است

انواع فلاور باکس
تنوع و گستردگي فلاور باکس ها باعث شده است تا داراي تنوع زيادي به لحاظ ابعاد و جنس و نوع کاربري باشند. فلاور باکس ها به لحاظ کاربري به 3 دسته ي زير تقسيم مي شوند:

فلاور باکس زميني
فلاور باکس ديواري
فلاورباکس آويزي


از لحاظ کاربري 3 دسته فلاور باکس وجود دارد

فلاور باکس زميني
يکي از متداول ترين و پر کاربردترين انوع فلاور باکس، فلاور باکس زميني است. اين نوع فلاور باکس ها بر روي زمين يا روي نيمکت هاي مختلف و يا حتي روي تاقچه هاي فضاي باز قرار مي گيرند و داخل آن ها را با گل و گياه پر مي کنند. حضور اين نوع فلاور باکس در محيط علاوه بر کاربردي بودنش، کمک زيادي به زيبايي فضاي باز مي کند.


يکي از متداول ترين و پر کاربردترين انوع فلاور باکس، فلاور باکس زميني است

فلاور باکس ديواري
يکي ديگر از انواع فلاور باکس که به کمک طراحي فضاي باز آمده است و کمک زيادي به زيبايي محيط کرده است، فلاور باکس ديواري است. فلاور باکس ديواري که اين نوع فلاور باکس در ابعاد مختلف، بر روي بدنه ي ديوار بيروني نصب شده و کمک زيادي به طراحي محيط بيروني مي کند. معمولا اين نوع فلاور باکس يا بر روي شبکه هاي چوبي متصل به ديوار نصب شده و يا زير پنجره نصب مي شود.


فلاور باکس ديواري بر روي شبکه هاي چوبي متصل به ديوار نصب مي شود

فلاور باکس آويزي
بسياري از ما در نماي بيروني خانه ها و آپارتمان ها و بر روي نرده هاي تراس، شاهد قرارگيري گلدان هايي بوده ايم. اين گلدان ها، همان فلاور باکس آويزي است که بر روي نرده ها و لبه هاي ديوار قرار گرفته و به صورت آويزان ديده مي شوند. اين نوع فلاور باکس زيبايي خاص خود را دارد و براي استفاده در بالکن و پاسيو و بسياري جاهاي ديگر مناسب مي باشد.


فلاور باکس آويزي بر روي نرده ها و لبه هاي ديوار قرار گرفته و به صورت آويزان ديده مي شوند

منبع : chidaneh.com



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۵۸۱/تزیین_حیاط_های_بدون_باغچه_با_انواع_فلاور_باکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: