Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:33:17 GMT

مدیر جدید سازمان تعاون روستایی استان قزوین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۳۷۰/مدیر_جدید_سازمان_تعاون_روستایی_استان_قزوین_معرفی_شد

مدیر جدید سازمان تعاون روستایی استان قزوین معرفی شد

قزوین- طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی محمودی به عنوان رئیس جدید سازمان تعاون روستایی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل و تکریم معین الدین رئیس سابق و معارفه محمود محمودی رئیس جدید سازمان تعاون روستایی استان قزوین با حضور قلفی عضو هیت مدیره تعاون روستایی ایران، متقی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مهاجری قائم مقام ریاست سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران عامل اتحادیه ها و تشکل های تعاونی روستایی قبل از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجری در این مراسم با بیان اینکه مدیریت مسوولیتی است که به صورت امانی به شخص واگذار می شود، اظهار کرد: مدیر لایق در قلب زیرمجموعه حکومت و مشکلات را به خوبی حل می کند.

قائم مقام ریاست سازمان جهاد کشاورزی با تاکید بر ترویج فرهنگ جهادی در جامعه گفت: مدیریت مشارکتی و هماهنگی مدیر و زیر مجموعه سبب موفقیت سازمان می شود.

وی اضافه کرد: تعاونی روستایی به صورت مستقیم با کشاورزان سروکار دارد و باید به دنبال منافع آنان باشد.
قلفی هم در این مراسم با بیان اینکه کشاورزی باید تشکل محور باشد، تصریح کرد: رمز موفقیت در این بخش مشارکت همگانی است و باید از ظرفیت تشکل های بخش کشاورزی استفاده شود.

این مسوول با بیان اینکه تعاونی روستایی صدای رسای کشاورزان است، افزود: کلید توسعه بخش کشاورزی از این بستر عبور می کند و با برنامه می توان تعامل بین تشکل ها را افزایش داد.

معین الدین هم در این مراسم هدف از شکل‌گیری سازمان تعاون روستایی را تشکیل، توسعه و تقویت تعاونی‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: این شکل‌گیری برای هدف بزرگتری که در حقیقت ارتقاء وضعیت اقتصادی روستائیان و تولیدکنندگان با انجام فعالیت‌های اقتصادی، تجاری وبازرگانی به‌ویژه در دو زمینه تأمین نهاده‌ها و بازاریابی محصولات تولیدی اعضا می‌باشد صورت پذیرفته است.

محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین هم تاکید کرد: تعاون روستایی میتواند در حذف واسطه ها و رساندن کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نقش موثری را ایفا کند.

وی عنوان کرد: هدف از خرید محصولات کشاورزی، کاهش دغدغه کشاورزان در بازاریابی و فروش محصول، کم شدن نقش دلالان، واقعی شدن قیمت ها، تولید کیفی محصول توسط کشاورزان و کاسته شدن از ضایعات محصولات کشاورزی و کاستن فاصله تولید تامصرف است.

حجت مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین هم به نمایندگی از تشکل های تعاونی روستایی گفت: تشکل ها برای ارائه خدمات نیاز به یکسری زیرساخت دارند تا مشکلات بیمه و دارایی حل شود و با قدرت بیشتری فعالیت کنند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد در بخش کشاورزی تاکید کرد: این بخش می تواند در تولید و اشتغال با سلاح اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشد.

سازمان تعاون روستایی دارای ۱۴۰ تعاونی روستایی، کشاورزی، زنان و تولید است که حدود ۶۰ هزار بهره بردار کشاورزی در آن عضو هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۳۷۰/مدیر_جدید_سازمان_تعاون_روستایی_استان_قزوین_معرفی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: