Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:51:00 GMT

اطفای حریق مراتع درب آستانه اشترانکوه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۴۰۵/اطفای_حریق_مراتع_درب_آستانه_اشترانکوه

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه از اطفای حریق درب آستانه اشترانکوه خبر داد.

احمد گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنااظهار کرد: متاسفانه درب آستانه اشترانکوه درارتفاعات بید مهری دچار حریق شد.بلافاصله مامورین اجرایی محیط زیست، تشکل ‎های مردمی و قرق بان‎ های درب آستانه در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گودرزی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه بالغ بر چهار هکتار از مراتع غنی درب آستانه اشترانکوه محل ارتفاعات بید مهری دچار حریق شدند.

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه با قدردانی از اهای روستاهای دره اسپر و درب آستانه اشترانکوه ادامه داد: این آتش سوزی به همت یگان حفاظت منطقه حفاظت شده اشترانکوه و گروهای یاد شده پس از پنج ساعت آتش ‎ کوبی مهار شد.متاسفانه این روزها آتش سوزی مراتع و جنگل ‎ ها بر اثر گرما شیوع بیشتری پیدا کرده و برای همین گشتهای یگان اجرایی به صورت مستمر برقرار است.از تمامی افراد علاقه ‎ مند به محیط زیست درخواست می ‎شود هر گونه تخلف زیست محیطی را با سامانه 1540 در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۴۰۵/اطفای_حریق_مراتع_درب_آستانه_اشترانکوه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: