Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@05:47:30 GMT

برگزاری نمایشگاه «صدفی برای گوهر وجود» در واحد شیراز

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۴۱۲/برگزاری_نمایشگاه_صدفی_برای_گوهر_وجود_در_واحد_شیراز

برگزاری نمایشگاه «صدفی برای گوهر وجود» در واحد شیراز

نمایشگاه «صدفی برای گوهر وجود» به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور دکتر محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، دکتر حمید محمودیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس، دکتر حسن سلطانی معاون اداری و مالی واحد شیراز و دیگر مسئولان دانشگاه صورت گرفت، دکتر پیشقدم بر اهمیت برپایی چنین نمایشگاه‌هایی برای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با فرهنگ اسلامی و پوشش ادیان در طول تاریخ تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه شامل غرفه‌های پوشاک اسلامی، کتاب و لوح فشرده، مشاوره و پاسخ به شبهات دینی، عکس، ماکت خانه حضرت زهرا(س) و ... است.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نشست تخصصی، مسابقه کتابخوانی و برداشت آخر در خصوص بهترین جمله درباره عکس‌های نمایشگاه همراه با اهدای جوایز برگزار می‌‌شود و این نمایشگاه تا 20 اسفند در دانشکده اقتصاد و مدیریت واحد شیراز دایر است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۴۱۲/برگزاری_نمایشگاه_صدفی_برای_گوهر_وجود_در_واحد_شیراز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: