Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:44:22 GMT

ممنوعیت کشت محصولات پر مصرف آب در لنده

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۴۱۵/ممنوعیت_کشت_محصولات_پر_مصرف_آب_در_لنده

ممنوعیت کشت محصولات پر مصرف آب در لنده

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ گفت :در سال های گذشته 200هکتار از زمین های آبی زیر کشت برنج می رفت ولی به علت کم بارشی سال های اخیر کشت محصولات پر مصرف آب ممنوع است.
همتی افزود :علیرغم اطلاع رسانی از اسفند ماه 96 به کشاورزان برای عدم کاشت محصولات پر مصرف آب ،مبادرت به کاشت برنج در حاشیه رود خانه مارون کرده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت :با توجه به کم بارشی امسال در سطح شهرستان لنده توصیه می شود که کشاورزان بجای کشت برنج و هندوانه از محصولاتی مثل کنجد و سورگوم استفاده نمایند .

انتهای پیام/غ

عدم کشت محصولات پر مصرف

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۴۱۵/ممنوعیت_کشت_محصولات_پر_مصرف_آب_در_لنده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: