Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@10:18:58 GMT

معافیت مدال آوران جهانی و آسیایی از خدمت سربازی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۴۴۵/معافیت_مدال_آوران_جهانی_و_آسیایی_از_خدمت_سربازی

‍‍‍‍‍‍


سردار موسی کمالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: برابر قانون سرباز قهرمان کلیه مدال آوران المپیک و 2 نفر اول رقابتهای جهانی و نفراول بازی های آسیایی از انجام خدمت سربازی معاف بودند. مدال آوران بازی های آسیایی جاکارتا در دیداری که با مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا داشتند از ایشان درخواست کردند تا در خصوص سربازی آنها فکری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معظم له در پاسخ به درخواست ورزشکاران اعلام کردند که باید رسیدگی شود.


وی گفت: بر این اساس ستاد کل نیروهای مسلح از محضر مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا استدعا کرد که کلیه مدال آوران المپیک، جهانی و آسیایی از انجام خدمت سربازی معاف شوند که این موضوع مورد موافقت معظم له قرار گرفت.
بر این اساس کلیه مدال آوران المپیک، جهانی و آسیایی از انجام خدمت سربازی معاف هستند و این مقررات عطف به ماسبق است.یعنی کلیه کسانیکه قبلا موفق به کسب مدال شده اند مشمول این مقررات قرار می گیرند و آنهایی که در مسابقات امیدها مدال آور باشند مشمول قانون سرباز قهرمان می شوند.


سردار کمالی افزود: مسابقات جهانی و آسیایی که بصورت انفرادی و گروهی مثل فوتبال و والیبال و بسکتبال برگزار می شود، اگر تیمی مدال آور باشد مثل تیم ملی بسکتبال که در بازی های آسیایی جاکارتا موفق به کسب مدال شد همه افراد تیم از گذراندن دوران خدمت سربازی معاف می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۴۴۵/معافیت_مدال_آوران_جهانی_و_آسیایی_از_خدمت_سربازی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: