Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@06:46:42 GMT

ترامپ درخواست همسرش را اجرا کرد/ معاون بولتون از کاخ سفید اخراج شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۰۷۱/ترامپ_درخواست_همسرش_را_اجرا_کرد_معاون_بولتون_از_کاخ_سفید_اخراج_شد

ترامپ درخواست همسرش را اجرا کرد/ معاون بولتون از کاخ سفید اخراج شد

کاخ سفید از خارج شدن معاون مشاور امنیت ملی آمریکا از کاخ سفید که اختلاف شدیدی با همسر رئیس جمهور آمریکا داشت، خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری هیل، میرا ریکادل،‌معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در پی تنش و اختلاف شدید با "ملانیا ترامپ" بانوی نخست آمریکا از کاخ سفید خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ سفید اعلام کرد که وی به پست دولتی دیگری منتقل خواهد شد.

"سارا هوکابی" سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: میرا ریکاردل در حالی که کاخ سفید را ترک می کند با انتقال به پست دیگری در دولت همچنان از رئیس جمهور حمایت خواهد کرد.

پیشتر بانوی نخست ایالات متحده خواستار اخراج "میرا ریکاردل" معاون "جان بولتون" مشاور امنیت ملی آمریکا از کاخ سفید شده بود.

"استیوانی گریشام" سخنگوی بانوی نخست آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که موضع دفتر بانوی نخست آمریکا در این است که ریکاردل شایستگی خدمت در کاخ سفید را ندارد.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، اختلاف میان ملانیا ترامپ و ریکاردل پس از آن تشدید یافت که معاون بولتون با مسئولین دفتر ملانیا در جریان سفر وی به آفریقا به اختلاف خوردند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که ریکاردل با "جیمز ماتیس" وزیر دفاع آمریکا و تعدادی دیگر از مقامات در پنتاگون اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۰۷۱/ترامپ_درخواست_همسرش_را_اجرا_کرد_معاون_بولتون_از_کاخ_سفید_اخراج_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: