Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:26:29 GMT

اهواز| اثر هنری آموزگار خوزستانی به شهید حججی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۱۲۷/اهواز_اثر_هنری_آموزگار_خوزستانی_به_شهید_حججی_اهدا_شد

اهواز| اثر هنری آموزگار خوزستانی به شهید حججی اهدا شد

معلم بافنده خوزستانی که لقب "آقا معلم" را از وزارت آموزش و پرورش گرفته این بار برای شهید محسن حججی تابلوفرشی بافته تا به نیابت از این شهید به حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) اهدا کند. ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدرضا مهرابی این معلم بافنده خوزستانی با همراهی همسرش و با دستانی وضو گرفته تاکنون چندین تابلوفرش را بافته و به حرمیین شریف ائمه اطهار(ع) اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معلم خیرخواه و بافنده این بار برای شهید محسن حججی تابلوفرشی بافته تا به نیابت از این شهید به حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) اهدا کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره این امر اظهار داشت: قصد داشتم تابلوفرش‌هایی را که مثل همیشه با همکاری همسرم بافته بودیم به حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) اهدا کنیم که با خبر شهادت مظلومانه محسن حججی بار دیگر خاطره شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش برایمان زنده شد.

مهرابی ادامه داد: تصمیم گرفتیم تابلوفرش را به نیابت از این شهید والامقام به حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) اهدا کنیم تا باعث شادی روح شهید والامقام و همچنین تسلی خاطر همسر مکرم، فرزند عزیز و اولیای ارجمندش شود.

معلم خوزستانی بیان کرد: با توجه به اینکه رهبر عزیزم فرموده‌اند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست چون این امنیت و آسایشی که اکنون در کشور است را مدیون خون شهدا هستیم» تابلوفرشی را نیز به خانواده شهید والامقام محسن حججی اهدا کردیم.

وی یادآور شد: چند کار فرهنگی دیگر نیز با هدف ترویج یک فرهنگ حسنه برای این شهید سرافراز تدارک دیدم تا خانواده‌های بزرگوار شهدا بدانند که شهدا در هر نقطه‌ای از کشور برای مردم، شریف و قابل احترام هستند.

مهرابی عنوان کرد: پیش از این نیز دو تابلو فرش به نیابت از شهدای مدافع حرم شهرستان تهران و شوش دانیال آماده شده ولی هنوز زمینه‌ای فراهم نشده تا به حرم مقدس حضرت زینب(س) و حرم مطهر امام هادی(ع) اهدا کنم؛ ان‌شاءالله در آینده نزدیک اهدا می‌شوند.

معلم خوزستانی در پایان با اشاره به اینکه تابلوفرش ها با وضو و طهارت کامل بافته می‌شود گفت: تاکنون چهار تابلو فرش به حرمین حضرت علی(ع)، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام رضا(ع) اهدا کرده‌ایم.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۱۲۷/اهواز_اثر_هنری_آموزگار_خوزستانی_به_شهید_حججی_اهدا_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: