Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:00:09 GMT

فلسطینی‌ها کاری کردند که رژیم صهیونیستی دستش را بالا بگیرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۲۰۲/فلسطینی_ها_کاری_کردند_که_رژیم_صهیونیستی_دستش_را_بالا_بگیرد

فلسطینی‌ها کاری کردند که رژیم صهیونیستی دستش را بالا بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امیر علی حاجی فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی مقدم و شهدای هوا فضای سپاه که در حسینیه امام رضا (ع) برگزار شد و در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: مردمی که در محاصره کامل در قرار دارند قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این یعنی شکست را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که رژیم صهیونیستی دست‌هایش را بالا گرفت و حالا شما از این توان را با قدرت دفاعی ایران مقایسه کنید.

سردار حاجی زاده با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص ناتوانی عربستان در تامین امنیت کشورش گفت: سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند ولی ترامپ می‌گوید که اگر دست‌مان را از پشت شما برداریم شما ظرف ۳ هقته از بین می‌روید.

وی در ادامه با بیان اینکه همه مشکلات کشور قابل حل است تصریح کرد: اگر به شیوه شهدا برگردیم در همه امور موفق خواهیم بود. قدرت ایران را از زبان دیگران بشنوید؛ همین که ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است. ایرانی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌برد، قدرت بازدارندگی بسیار زیادی دارد.

کد خبر 4459032 هادی رضایی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۲۰۲/فلسطینی_ها_کاری_کردند_که_رژیم_صهیونیستی_دستش_را_بالا_بگیرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: