Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@08:05:26 GMT

بیانیه جمعی از فارغ‌التحصیلان سمپاد در قدردانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۲۱۴/بیانیه_جمعی_از_فارغ_التحصیلان_سمپاد_در_قدردانی_از_شورای_عالی_انقلاب_فرهنگی

بیانیه جمعی از فارغ‌التحصیلان سمپاد در قدردانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی

جمعی از فارغ‌التحصیلان سمپاد در قدردانی از اهتمام ویژه «شورای عالی انقلاب فرهنگی» در حفظ سمپاد و احیاء «سازمان ملّی پرورش استعداد‌های درخشان» بیانیه صادر کردند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمعی از فارغ‌التحصیلان سمپاد در قدردانی از اهتمام ویژه "شورای عالی انقلاب فرهنگی" در حفظ سمپاد و احیاء "سازمان ملّی پرورش استعداد‌های درخشان" بیانیه صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
ان تنصروا الله ینصرکم و یثبّت اقدامکم

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مهر ۹۵:
آن چه نگاه به نخبگان را به¬عنوان یک فریضه، به¬عنوان یک واجب غیرقابل اجتناب بر همه¬ی مسؤولان لازم می¬کند؛ یک هدف بزرگ است. با این هدف، حتما بایستی نگاه به نخبگان، یک نگاه جدی، یک نگاه عملیاتی، یک نگاه دلسوزانه و پیگیر باشد.
من از این مسأله¬ی سمپاد - این سازمان ملّی پرورش استعداد‌های درخشان- نگرانم. گزارش¬هایی که به من می¬رسد؛ گزارش¬های خرسند کننده¬ای نیست؛ این سمپاد خیلی مهم است. این کار خیلی مهمّی است.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اردیبهشت ۹۷:
مقامات مسؤول بایست به صورت همه¬جانبه به مسأله¬ی تیزهوشان و نخبگان نگاه کنند. کاری کنند که مسأله¬ی تیزهوشان به معنی واقعی کلمه دنبال بشود.

به حول و قوه الهی، با عنایت¬های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حمایت¬های مدبّرانه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، اساس¬نامه "سازمان ملّی پرورش استعداد‌های درخشان" در "شورای عالی انقلاب فرهنگی" به تصویب رسید.

عزم راسخ و اهتمام ویژه و ثمربخش نخبگان کلان فرهنگی کشور در "شورای عالی انقلاب فرهنگی"
قوّت قلب و نقطه عطف "حفظ" و "احیاء" سمپاد.
مرحله اول شناسایی و تربیت نخبگان آینده کشور، گردید.

این اقدام راهبردی و تاریخی در سیاست¬گذاری نقطه آغاز مسیر زندگی نخبگانی استعداد‌های درخشان.
که نقطه اتکاء چرخش چرخه¬های نخبگانی کشور خواهد بود.
را می¬ستاییم و قدر می¬نهیم.

از خداوند متعال، توفیقات روزافزون برای آن بزرگان در احیاء تمدّن ایرانی - اسلامی را خواستاریم.

- امید آن که نقش مؤثری در تربیت و جذب نسلی داشته باشیم که فتح فردا‌های ایران عزیزمان در دستان آنان خواهد بود.
- امید آن که با سیاست¬گذاری و حمایت آگاهانه بتوانیم ضامن آینده¬ی توام با عزّت، اقتدار و پرچم¬داری جهان اسلام باشیم.
- امید آن که بتوانیم نقش مؤثری در ارتقاء آرمان¬¬های بشری داشته باشیم؛ و من الله التّوفیق و علیه التّکلان
جمعی از فارغ¬التّحصیلان سمپاد

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۲۱۴/بیانیه_جمعی_از_فارغ_التحصیلان_سمپاد_در_قدردانی_از_شورای_عالی_انقلاب_فرهنگی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: