Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@13:58:08 GMT

بارش باران در بروجرد به 90 ميليمتر رسيد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۲۲۶/بارش_باران_در_بروجرد_به_۹۰_میلیمتر_رسید

بارش باران در بروجرد به 90 ميليمتر رسيد

خبرگزاري آريا - بروجرد - ايرنا - رئيس اداره هواشناسي بروجرد گفت: بارش باران از ابتداي فصل پاييز تا کنون دراين شهرستان به 90 ميليمتر رسيده که اين ميزان در سال قبل 16ميليمتر بوده است.

بهروز ياراحمدي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: در 24 ساعت گذشته 13ميليمتر باران باريده است.
وي اظهارداشت: پيش بيني مي شود بارش باران تا صبح جمعه 25 آبان دراين شهرستان ادامه يابد و اواسط هفته آينده بارش ها مجدد آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس اداره هواشناسي بروجرد بيان کرد: آسمان بروجرد در 24 ساعت آينده ابري با وزش باد شديد، بارش باران و کاهش دما همراه خواهد بود.
ياراحمدي اضافه کرد: دماي فعلي هواي بروجرد11 درجه بالاي صفر بوده که نسبت به روز گذشته در اين ساعت يک درجه کاهش يافته است.
وي حداقل و حداکثر دماي هواي بروجرد را پنج و 12 درجه سانتيگراد بالاي صفر اعلام کرد و ادامه داد: ميزان بارش بلند مدت 30 ساله باران در اين شهرستان 71ميليمتر است.
رئيس اداره هواشناسي بروجرد افزود: بارش ها در ارتفاعات اين شهرستان با ريزش برف همراه است.
7273/6052
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۲۲۶/بارش_باران_در_بروجرد_به_۹۰_میلیمتر_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: