Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@06:30:10 GMT

آتش نشانان ساروی موفق در نجات کارگر + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۲۷۲/آتش_نشانان_ساروی_موفق_در_نجات_کارگر_تصاویر

آتش نشانان ساروی موفق در نجات کارگر + تصاویر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد رضا حقانی رئیس ایستگاه ۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: دیروز طی تماس شهروندان مبنی بر سقوط یک کارگر در چاه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانیگزارش شده است.

وی افزود: با دریافت این گزارش، بلافاصله ماموران نجات ایستگاه ۵ آتش نشانی همراه با یک دستگاه خودروی امداد و نجات با تجهیزات کامل به محل حادثه واقع در کمربندی جنوبی، جنب کارواش طبرستان، کوچه امام حسین (ع) اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقانی گفت: این کارگر در حالی که در عمق ۱۱ متری چاهی واقع در حیاط منزل مشغول طوقه چینی بوده بر اثر سقوط آجر از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد.

رئیس ایستگاه ۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری افزود: با تلاش بی وقفه گروه امداد و نجات حاضر در محل با رعایت تمامی موارد ایمنی و بکارگیری تجهیزات امداد چاه، وی نجات یافت و جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

وی بر رعایت نکات ایمنی، استفاده از تجهیزات ایمنی فردی و همچنین بر جابجایی و انتقال ایمن اشیا و ابزار در هنگام کار در پیشگیری از حوادث این چنینی تاکید کرد.

 

 

 


انتهای پیام/آ

نجات کارگر از عمق ۱۱ متری چاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۲۷۲/آتش_نشانان_ساروی_موفق_در_نجات_کارگر_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: