Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@10:22:05 GMT

هشدار دولت امریکا به شهروندانش برای سفر به ترکیه

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۳۶۶/هشدار_دولت_امریکا_به_شهروندانش_برای_سفر_به_ترکیه

هشدار دولت امریکا به شهروندانش برای سفر به ترکیه

خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای، به شهروندان این کشور دریاره سفر به ترکیه هشدار داد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،وزارت امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای، به شهروندان این کشور دریاره سفر به ترکیه هشدار داد.
در این بیانیه از شهروندان آمریکایی خواسته شده تا به دلیل تداوم تهدیدات تروریستی از سفر به مناطق جنوب شرق ترکیه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است: به شهروندان آمریکایی درباره افزایش تهدید گروه‌های تروریستی در ترکیه هشدار داده شده است.
علاوه بر این در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: ضرورت سفر به ترکیه را مورد تجدید نظر قرار داده و به دلیل تداوم تهدیدات تروریستی از سفر به مناطق جنوب شرقی ترکیه اجتناب کنید.
وزارت خارجه آمریکا همچنین درباره افزایش حملات تروریستی در مراسم‌های مهم، مکان‌های توریستی و رستوران‌ها، به شهروندان هشدارداده و از آنها خواسته است تا اقدامات امنیتی شخصی خود در ابن باره را افزایش دهند.
ترکیه در سال 2016 و 2017 هدف حملات تروریستی گسترده و بمب‌گذاری‌ها و حملات انتحاری و تیراندازی در رویدادهای مهم و مناطق توریستی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۳۶۶/هشدار_دولت_امریکا_به_شهروندانش_برای_سفر_به_ترکیه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: