Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:56:27 GMT

رشد 12درصدی درآمد حاصل از فروش فرآورده‌های آزاد در موسسه رازی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۴۱۵۳/رشد_۱۲درصدی_درآمد_حاصل_از_فروش_فرآورده_های_آزاد_در_موسسه_رازی

مدیر بازرگانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی از رشد 12 درصدی درآمد حاصل از فروش محصولات آزاد موسسه رازی در سال 95 خبر داد و گفت: علی‌رغم کاهش جوجه‌ریزی در سال 95، درآمد حاصل از فروش محصولات آزاد موسسه به ۲۸ درصد رشد مثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا، جابر موسوی با اشاره به فروش فرآورده‌های آزاد موسسه رازی در سال ۹۵، اظهار کرد: این موسسه در سال 95 در زمینه فروش انواع واکسن و فرآورده های بیولوژیک آزاد با رشد ۱۲ درصدی درآمد حاصل از فروش مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شاخص جوجه‌ریزی و کاهش این مهم در سال گذشته، درآمد حاصل از فروش محصولات آزاد موسسه رازی به ۲۸ درصد رشد مثبت رسیده است.

مدیر بازرگانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی خاطرنشان کرد: این موفقیت نتیجه تلاش، سیاست گذاری و همکاری رئیس و مجموعه کارکنان موسسه رازی است.

موسوی تصریح کرد: برگزاری منظم جلسات شورای بازار و کمیته پایش نیز در این افزایش فروش سهم بسزایی داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۱۵۳/رشد_۱۲درصدی_درآمد_حاصل_از_فروش_فرآورده_های_آزاد_در_موسسه_رازی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: