Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@20:01:58 GMT

مصاحبه‌ی جالب AFC با مهدی طارمی/ پرسپولیس در رویای استقلال شدن

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۴۱۹۳/مصاحبه_ی_جالب_afc_با_مهدی_طارمی_پرسپولیس_در_رویای_استقلال_شدن

مصاحبه‌ی جالب AFC با مهدی طارمی/ پرسپولیس در رویای استقلال شدن

به گزارش ایلنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در یادداشتی به بازی امشب پرسپولیس-الریان پرداخت و از مهاجم این تیم، مهدی طارمی، گفت.

تهران: مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس، معتقد است که درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا مقدمه‌ای بود بر گلزنی‌های وی در تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه. این بازیکن خود را برای بازی امشب در برابر الریانآماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم گلزن سرخ‌ها یکی از برترین گلزنان آسیا بوده است. او در سال جدید میلادی طی 15 بازی 12 گل به ثمر رسانده و از این حیث رکورددار است، از جمله گلزنی در دو بازی متوالی ایران در مقدماتی جام جهانی 2018.

مهدی طارمی امشب می‌درخشد، چنان که در بازی قطر-ایران درخشید

این مهاجم گلزن در این مسابقات نیز سه گل در سه بازی به ثمر رسانده است. او دو سال پیش هم در لیگ قهرمانان بازی کرده بود، ولی موفقیتی به دست نیاورده و تنها یک گل به ثمر رسانده بود. با این حال، امسال وضعیت متفاوت است.

اولین بار سال 2015 در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتم و آن برای من بسیار دشوار بود. فشار خیلی زیادی بر من وارد آمد. من فصل 15-2014 به باشگاه بزرگی چون پرسپولیس پیوسته بودم و شرایط دشوار بود. من قادر نبودم انتظاراتی که از من وجود داشت را برآورده کرده و بر فشاری که وارد می‌شد غلبه کنم. این بود که اعتماد بنفسم را از دست دادم. اینها را مهدی طارمی گفته است.

اما در حال حاضر اوضاع فرق می‌کند. بیشتر از یک سال است که در تیم ملی ایران بازی می‌کنم و با مربی بزرگی چون کارلوس کی‌روش کار کرده‌ام و او تاثیر غیرقابل انکاری بر فوتبال من گذاشته است.

تجربه‌ی این همکاری به من در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بسیار کمک کرده است.

این بازیکن روز به روز قوی‌تر شده و پیشرفت کرده است. پس از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 این بازیکن بوشهری پیشرفت قابل توجهی داشته به طوری که سال گذشته برترین گلزن لیگ برتر ایران شد و امسال هم در تیمی که با فاصله‌ی 11 امتیازی در صدر جدول است 14 گل زده تا بهترین گلزن لیگ لقب بگیرد.

اما امسال تمرکز طارمی و پرسپولیس متوجه درخشش در سطح قاره‌ی کهن است.

آخرین باری که یک تیم ایرانی موفق شد به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد به سال 2010 برمی‌گردد، جایی که ذوب آهن در فینال ناکام ماند. پرسپولیس امسال می‌خواهد به ناکامی خود در آسیا پایان دهد و همچون رقیب سنتی خود (استقلال) که دو بار در آسیا قهرمان شده افتخارآفرینی کند.

طارمی در این باره گفته: ما در پرسپولیس اهداف خود را در چمپیونزلیگ داریم و امیدواریم به آنها دست پیدا کنیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۱۹۳/مصاحبه_ی_جالب_afc_با_مهدی_طارمی_پرسپولیس_در_رویای_استقلال_شدن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: