Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@05:57:08 GMT

هیئت شنا استان البرز هیچ استخری برای تمرین شناگران ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۴۲۵۷/هیئت_شنا_استان_البرز_هیچ_استخری_برای_تمرین_شناگران_ندارد

هیئت شنا استان البرز هیچ استخری برای تمرین شناگران ندارد

رئیس هیئت شنا استان البرز با بیان اینکه بیش از ۴۰ استخر دولتی و خصوصی در سطح استان فعال هستند، گفت: با این وجود هیئت شنا هیچ استخری را برای تمرینات شناگران در اختیار ندارد.

بلال خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: نخستین لیگ شنای استان البرز از اواخر سال 95 آغاز به‌کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت شنا استان البرز به کسب مقام قهرمانی تیم البرز در مسابقات قهرمانی کشور در کیش اشاره کرد و گفت: ادامه برگزاری مسابقاتلیگ شنا در سطح استان البرز از اول اردیبهشت‌ماه امسال پیگیری می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه بیش از 40 استخر دولتی و خصوصی در سطح استان فعال هستند، بیان کرد: با این وجود هیئت شنا هیچ استخری را برای تمرینات شناگران در اختیار ندارد.

وی در ارتباط با استانداردسازی و سرکشی از مجموعه‌های آبی استان خاطرنشان کرد: بازرسی از استخرها وظیفه هیئت شنا است و گشت‌های مشترک هیئت و اداره بهداشت در صورت مشاهده تخلفات به مسئولین مجموعه مربوطه تذکر داده و در صورت حاد بودن مشکل، استخر مذکور را تا رفع موارد بهداشتی پلمب می‌کنند.

رئیس هیئت شنا استان البرز با تاکید بر اینکه بازرسی و سرکشی از استخرها به صورت دوره‌ای انجام می‌گیرد، عنوان کرد: در سال 95 یکی از استخرهای شهرستان کرج به دلیل شکایت مراجعین و عدم رعایت موارد بهداشتی برای مدتی پلمب شد.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۲۵۷/هیئت_شنا_استان_البرز_هیچ_استخری_برای_تمرین_شناگران_ندارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: